piątek, 10 sierpnia 2012

Viva España !



Ciao !
Nie sprzyjająca pogoda, zmusiła mnie dziś do pozostania w domu. Mogłam go wykorzystać na sprzątanie w moich szafkach, które ledwo się już domykają, ale dziś miałam lenia. Postanowiłam położyć się na łóżku, założyć słuchawki i w spokoju słuchać  muzyki. Takie chwile nie zdarzają mi się często, lecz gdy teraz to piszę stwierdzam, że coraz częściej.:)

Podczas mojego leniuchowania, zaczęłam rozmyślać i marzyć. I tak oto swoimi przemyśleniami powędrowałam do Hiszpanii. 
Słońce, piasek,uśmiechnięci i opaleni ludzie no po prostu bajka. Plaże w Hiszpanii są szerokie a morze ciepłe i błękitne. Jest też wiele miejsc do zwiedzenia.

W kuchni hiszpańskiej popularne są małe przekąski - tapas, nazywane czasami pinchos, 
które obecne są w jadłospisach od XIX wieku. Początkowo były dodatkiem do sherry. Serwowane są w restauracjach jako dodatki do napojów. Do dzisiaj żywa jest tradycja spożywania tapas w małych knajpkach, zwykle na stojąco przy barze.

Hiszpanie umieją się bawić. Do późnych godzin wieczornych ulicami spacerują amatorzy dobrych trunków, jedzenia i muzyki. Będąc turystą nie musisz się martwić, gdzie pójść na kolację, bo ilość restauracji, barów, kawiarenek jest ogromna.

Tumblr_lsidq7zivy1r0huxwo1_500_large

Dscf8756-1_large

Tumblr_lvj7iir2fl1qb0bzxo1_500_large

Tumblr_m1itlqwqj11r0i9t4o1_500_large




Barcelona


Plik:Edificio Metrópolis (Madrid) 03.jpg

Barcelona



Moja Hiszpania


 ME GUSTAS ESPAÑA ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz